fredag, marts 03, 2006

Når had kommer til byen

Det er nok ikke tilfældigt, når Jens Rohde 'pludselig' fortæller, at 12 muslimske mænd har forsøgt at 'få fat' i en af de 12 muhammedtegneres datter. På hendes skole. Venstre føler sig presset, og holder sig ikke for gode til vaskeægte hadtale.

Når det er sagt.

Som menneske, som kvinde, som demokrat, humanist og mor: Jeg vil under ingen omstændigheder acceptere en sådan trussel. Det er så uhyrligt, at jeg næsten ikke kan tro det er sandt.

Senere indførsel
Og sandt var det jo så heller ikke:

Rohde anklages for at slå politisk plat på tegnere

Om ikke andet har Hr. Jens Rohde personlige grunde til at kæmpe for retten til at opføre sig uhensigtsmæssigt.

Jeg har nu slettet det ene af de to adjektiver, som jeg hidtil har knyttet til manden, når han tronede frem i medierne. Det andet vil jeg indtil videre holde bag lukkede døre, idet jeg henviser til min ret til at knytte sylten!!

Ingen kommentarer: