tirsdag, juni 27, 2006

MTV Base - nu med endnu flere fede mænd


Vi har været lidt syge. Så ser man ekstra meget fjernsyn. Prøvekanalen er i øjeblikket MTV Base. Det er mig kun muligt at se denne kanal et minut af gangen, før jeg må zappe væk. Som kvindelig seer bliver man tilbudt en lang række joggingtøjklædte mænd i varieret grad af overvægt fra chubby over kvabsede til decideret fede. Jeg ved ikke, hvem der tiltrækkes af caps. Jeg ved heller ikke hvem, der for alvor tror, at hende den utroligt lækre sild mener andet end man-skal-jo-leve, når hun humper den fede mands joggingsæt, der smyger sig så fortryllende om dellerne.

Fy for den lede. Kan vi så få indført, at mænd skal være klippet, have noget ordentligt tøj på og være SLANKE, når de skal være på MTV.

Jeg konverterer til countrykanalerne. De forstår at tage sig ordentligt ud, og der er – sweet Jesus - ingen, som humper hinandens ben.

Ingen kommentarer: