mandag, november 13, 2006

Helt oppe og ringe

Jeg er atter hjemmegående opgaveskrivende. Denne gang i faget "Kulturformidling". Ligesom min undersøgende opgave i foråret om materialevalg, er denne også en praktisk sag. Opgaven består nemlig i at skrive en drejebog om afholdelse af Bogrummets Omslagspris 2007. Nu er det med grundig forberedelse ikke lige det, jeg går og bryster mig mest af, så det har været med gru og bæven, jeg har startet dette projekt op. Jeg havde imidlertid ikke tid til at være inovativ og arbejdshest på Bogrummet samtidig med, at jeg skrev en knaldhård opgave om noget helt andet, og når det nu hedder Kulturformidling...
Nu læser jeg så Christian Haves "Synlighed er eksistens", og jeg ved allerede mere, end jeg har lært i løbet af fem års Bogrumsarbejde. Eller jeg kan se, hvad vi har gjort, hvad vi kunne have valgt, og hvad vi bare skal se at få sat i gang. Jeg er lykkelig. Jeg elsker at skrive praktiske opgaver.

Ingen kommentarer: