mandag, september 17, 2007

Well.. eh

Jeg kunne jo forbigå i stilhed, at jeg i fredags sad klar med kaffe og chokolade i Hovedbibliotekets sofa, uden at det skabte det store røre. På den anden side var AC mødt op som væbner i dagens anledning, og en af Bogrummets nye anmeldere dukkede også op. Og vi havde altså en sindsygt hyggelig bogsnak. Jeg anbefalede "Et øje rødt" af Jonas Hassen Khemiri og fik til gengæld anbefalet at læse "Det sorte album" af Hanif Kureishi. Den har stået urørt på min reol i flere år, men NU er jeg blevet interesseret.

Det lille fremmøde forbavser mig ikke. Foromtale er en absolut nødvendighed, og ikke bare lidt, men rigtig meget af den, hvilket vi har lært gennem tiden med Bogrummet generelt, vores konkurrencer og senest Bogrummets Omslagspris. Jeg har bare ikke rigtig gjort noget ved det i denne omgang. For mange ting under vingerne.

Men boy, hvor var det en dejlig time - og der var i hvert fald kaffe nok.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Aaaah gigantic blow of homesick to the heart! Godt jeg skal have en lille Århus-treat indenfor de næste (cirka) 28 timer....

Anonym sagde ...

Jamen det var knald-hyggeligt :-)

Marit sagde ...

Ville være kommet og have taget Lise og lille Carla med, men de var begge kvæstede efter gårsdagens familiebesøg. Måske en anden gang!