fredag, april 17, 2009

Morjobbet om morgenen

Efter en hård sengelægningsseance i går aftes, med megen modstand og en del trusler, er det bare dejligt at stå op sådan en fredag morgen. Hvor den tegning man lovede sin 4-årige aftenen før bare ikke er noget værd, selvom man har tegnet mor, der holder søn i armene. Nej. Den er nemlig for LILLE. Derefter må man ikke være med til at High Five' den sammen med søn og søns far. Som dejlig afrunding skal søn og far tegne dinosauruser, og endelig - jeg må godt være med: så kan jeg jo tegne PRINSESSER....

Break my heart, why don't you

5 kommentarer:

Emiliussen sagde ...

Knægten har da forstand på kønsroller - det er et godt tegn!

Christina Andersen sagde ...

Jeg beslutter mig for, at du mener, at man skal have forstand på noget for at kunne rette op på noget.

Kristian sagde ...

"Det er saaaaamfuuundets skyyyld..."

Krina sagde ...

det må være tegn på at a/indlægget er bragende godt skrevet eller b/jeg kender dig - siden man kan høre hvordan ordet PRINSESSER spyttes ud, med forvrængede læber :)

Christina Andersen sagde ...

@Karina: det er korrekt antaget, at der var spyt involveret og det endda selv om jeg kun SKREV ordet ;)