torsdag, juli 09, 2009

Og mig skal du tage med på en øde ø fordi

Jeg har en ven, som kan lave det lækreste mad ud af næsten ingenting. Det er en ret heftig skill, så hvis jeg skal lave et team til at tage med på en øde ø, så er hun selvskreven.
Næste tanke er naturligvis, hvorfor hun eventuelt skulle tage mig med i sit team.
And there where silence...
...
...
Jeg er ret god til at danse, men hvad fanden kan man bruge det til i et away-team (StarTrek = holdet, der sendes afsted for at undersøge en anormalis natur)??
..
Tifingersystemet? Har svært ved at se, hvor det lige skulle come in handy..
..
Og hvad med at jeg ret stærk i hits fra 80'erne?

Jeg er altså skuffet over mig selv. Det eneste jeg kan komme på som trøst er, at i Star Trek ville jeg være kaptajn Picard og være nødt til at blive hjemme på moderskibet med det store overblik.
Hvem gider udforske huler med phaser på stun anyway..
Hmpf!

Hvad fanden er en phaser?
Hvorfor al den snak om Star Trek?

3 kommentarer:

Anja sagde ...

Du er den sjoveste i hele verden. Hvis jeg kunne vælge, så skulle du med på en øde ø, for at vi kunne sidde og grine af det hele, mens vi lærte at flå en papegøje.

AC sagde ...

Din skill er da, at du er dig. Du er helt klart med på mit away-team! I'm the Data to your Picard (eller noget) :-)

Christina Andersen sagde ...

Tak for support. Jeg går dog alligevel efter xp inden for en så håndgribelig ting som frugtbarhedsskill. Jeg starter med at proppe en avocadosten i noget jord og så venter vi!