onsdag, februar 16, 2005

For sent til Melodi Grand Prix

I nat skulle jeg for først gang deltage i Melodi Grand Prix. Vi var en meget stor gruppe, og jeg var vildt nervøs men klar på, at jeg skulle gennemføre. Imidlertid insisterede min mor på først at "skulle snakke", derefter at køre en "smutvej" med det resultat, at vi selvfølgelig ikke kunne finde en parkeringsplads. Tilbage i lejligheden (?) insisterede hun på, at vi havde tid til at lukke op for en gammelkendt kriminel på flugt (som jo lissom ikke kunne efterlades alene i lejligheden). På dette tidspunkt så jeg mig nødsaget til at ringe til Kristian (!!!!) og forklare, at jeg ikke kunne komme, men at jeg ville være klar til det Internationale Grand Prix!
- Stakkels mor, men tillykke til Kristian, fordi han ganske overraskende er begyndt i et band :D

Havde en jeg-gør-lige-nøjagtig-hvad-jeg-har-lyst-til-dag i går. Læste Colin Dexters "Nicholas Quinns tavse verden" (Morse no. 3). Lavede Indisk ærtesuppe (surprisingly yummi) og Indisk Kylling Pilaf (åååååh), så "Lykkevej" - som er en god film med sine ret eminente øjeblikke. Så derefter "Venner" (fordi det snart er helt slut) og fandt, at afsnittet næsten var på højde med de første - den gang man hele tiden grinede. Endelig sluttede jeg af med tv-versionen af Inspector Morse - åh Fryd åh Gammen. Måske spiste jeg også noget chokolade..

I dag er arbejdsdag. Jeg laver Bogrum. Skriver anmeldelser, opdaterer forfattere og arbejder med en FAQ. Det er også dejligt.

Der er omtrent seks uger til vi bliver en trio. Det er skræmmende tæt på.

1 kommentar:

Kristian sagde ...

Æææj, vi ventede og ventede og ventede! Det var en skam, du ikke kunne komme ;-)