torsdag, april 14, 2005

En uge og en dag

Så forstår man endelig, hvad det vil sige at lugte af sur mælk. Det er svært at sige, hvorvidt det er min søn eller mig, der bruger flest stofbleer. Hvor han prøver at indvie badeværelset som hans territorium via traditionel maskulin overtisning, gennembløder jeg bh'er, stofbleer, bluser, lagener og dyner med næring. Og mælk lugter, når det tørrer ind på stof.

Hvad jeg ikke vidste var, at med den nye kærlighed kom en voldsom sidegevinst i form af bonuskærlighed til barnets far. Det er meget tæt på, at der også bliver taget et ton billeder af ham for the world to see.

HAPPY SMELLING PEOPLE!!

3 kommentarer:

Anne-Cathrine sagde ...

:D Og de så at det var godt...

Anonym sagde ...

Hej min fine mama C. Hvor er det dog dejligt det hele. Jeg smiler langt ind i sjaelen af at se familiebilleder. Mht navn, min far havde engang en ven der var finsk som havde en gravhund der hed Kilo...sir det jer noget?

Anonym sagde ...

*suk* - jeg mangler oss en tudesmiley....for fannan tænk at man ska sidde og blive rørt ( og en smule misundelig?! ok det er mærkeligt) ved at høre om sur mælk. Meen det var nu nok det med sidegevinster af kærlighed, som kommer i form af mere kærlighed - *suk* igen. Og solen skinner :)