onsdag, april 11, 2007

Forandring pryder

I aften er der generalforsamling i haveforeningen, og jeg træder ud af bestyrelsen efter "mine to år". Det meste af tiden har det været hyggeligt og sjovt at holde møder, og arbejdet derudover har været begrænset. Men dette er en forandringernes tid, og jeg har ikke længere lyst til bare at flyde.

Efter to uger i Thailand er jeg kommet så grundigt på afstand af mit liv, at jeg er i stand til at bryde nogle af de rutiner, som har holdt min tilværelse i noget nær et jerngreb i de sidste to år.

Computeren har i uhørt grad fået lov at stå slukket.

I to år har jeg kørt i bøgernes rille. Nu vil resten af mig gerne have plads igen. Jeg fokuserer atter på musik, jeg vil til flere kunstudstillinger og på Kvindemuseet mindst to gange om året, vil til at sy, plante masser af blomster i haven, SE folk, møde nye folk, finde ud af, hvor og hvordan det er godt at leve og ikke bare passivt indånde osen fra det, der tilfældigvis kører forbi.

Ingen kommentarer: