torsdag, april 26, 2007

Tusindvis af mænd online lige nu

I bunden af mit chatvindue i messenger står den fornøjelige sætning: "Tusindvis af mænd online lige nu". Mit umiddelbare, forårsglücklige svar er "Ja og?". Men når man lige dykker ned i den - og det gør man jo, for ellers ville man jo ikke overspringshandle, og det ville være at falde ud af karakter... men altså: Hvem vil hvad med mig med sætningen "Tusindvis af mænd.."? De er jo nok ledige må kærestemarkedet, for jeg kan ikke tro, det er en reklame for en markedsundersøgelse: "Vi har været ude og spørge, hvor mange der er online i løbet af en dag. Det overraskende svar er: tusindvis af mænd er online i løbet af dagen" - mon ikke vi alle sammen gerne vil læse flere af den slags undersøgelser? Ergo: Tusindvis af mænd må være ledige - eller også er det Foreningen mod P O R N O, som er ude på at mistænkeliggøre, for hvad LAVER tusindvis af mænd egentlig online - lige nu?

Disclaimer: Jeg sad IKKE og chattede i stedet for at skrive bacheloropgave. It blew in my face. It wasn't me. I was dead at the time.

Ingen kommentarer: