tirsdag, maj 15, 2007

God morgen?

For en time siden opdagede vi, at Sørens 14 dage gamle cykel ikke stod, hvor den skulle have stået. Hans spritnye cykel, inkl. barnesæde, er væk. Eftersom vi bor klods op af en fragtcentral, gætter vi på, at den nok fik et lift med en lastbil østpå, men det kan være, at det bare er sure, paranoide os. Mens mand og barn traver hvileløst rundt på vores 30 kvadratmeter, tænder jeg computeren, så jeg kan komme i gang med dagens indhug i bacheloropgaven. Bortset selvfølgelig fra at internettet ikke virker. Igen. Efter en snak med en flink mand hos TDC, hvor vi lige prøver, om det virker uden om routeren - og det gør det - lægger vi på, og så går det op for mig, at ledningen ikke er sat i... Til mit forsvar vil jeg sige at, nå ja ikke noget faktisk, det var morgenpanik, min fejl.

Ingen kommentarer: