mandag, maj 14, 2007

Ny Alliance

Jeg har ikke kunnet accesse bloggen siden sidste indlæg, men nu er jeg tilbage, og må bare lige give mit besyv med i forhold til Ny Alliance.

Det er en lettelse, at Khader er startet for sig selv. Al balladen tidligere i år om hvorvidt Khader eller Jelved skulle være overhoved i de Radikale, var ved at få mig til at udvandre til SF. Nu kan de, der helst eller i det mindste gerne vil arbejde til højre i folketingssalen, stemme på Khader, og vi andre kan stemme på de Radikale, som vi plejer, og atter være forholdsvis trygge ved, at vi nok helst ser et samarbejde til venstre.

Endelig må jeg lige sige, at det med at samarbejde henover midten altså ikke er noget Ny Alliance har fundet på. De siger det bare højt nok på det rigtige tidspunkt. Og hatten af for det.

Ingen kommentarer: