mandag, oktober 29, 2007

Fællesleg?

Mens Tues far tog en weekendvagt på arbejdet, havde sønnen og jeg en dejlig dag sammen. Blandt andet leg med biler, hvilket jeg gerne går med til, da det for det meste ikke indebærer den store aktivitet fra min side.

Men så bliver jeg alligevel sådan lidt ærgerlig. Hvorfor må jeg kun parkere en ud af fem biler? Hvorfor skal han styre de andre fire? Det er snyd! Efter lidt surmulen får jeg lov til at sætte ny motor i hele TO biler - mens han holder.

Billedet skulle egentlig bare være af bilerne som dokumentation for, hvad jeg lavede søndag. I den forstand var Tues vurdering af, at han selvfølgelig skulle være med på billedet jo egentlig ret præcis.

Mors bil er amerikanerbilen forrest i billedet. Det er den, jeg både må køre og parkere. Hver gang.

3 kommentarer:

Kristian sagde ...

ROFL!

Christina Andersen sagde ...

:)

Anonym sagde ...

Jeg er meget tryg ved, at Tue ikke nærer specielt varme følelser over for amerikaneren :-D