onsdag, oktober 10, 2007

One Down Memory Lane

I mandags var vi inviteret en tur tilbage i tiden af min Bruder. Først god mad på Perron'en, derefter totalt VIP ud af en bagdør, forbi køkkenet, gennem gange og opmagasinering og ind på Train.


Det var Crowded House aften. Bandet jeg engang droppede at tage til Århus for at se under åben himmel, fordi det styrtregnede.
- Og som så gik i opløsning kort tid efter. Go figure.


Efter Crowded House live (i den grad), må jeg erkende, at der er gode koncerter, og så er der gode koncerter. Dette her var en af de sidste. Både publikum og band havde en fantastisk aften. Det var noget af det bedste fællessang, jeg længe har deltaget i. Eftersom Crowded House altid har brugt flerstemmig sang - ja, så synger deres publikum jo også flerstemmigt, og det var fanden gale mig så smukt som amatører, der virkelig synger igennem, kan gøre det.

Da bassisten så kom med en joke, der var en klar henvisning til et Eddie Izzard show, føltes det, som om jeg var kommet helt hjem.

Tak til brormand, fordi han sørgede for det.

Ingen kommentarer: