mandag, juni 21, 2010

En lille smule pres har aldrig mast en oppustet ballon... eller noget


3 uger til sommerferie.

Søndag kl. 16.30 skrev vi under på huskontrakt og come february har vi et træhus med en grundplan sådan cirka sådan der
<- - - -






Jeg har to uger til at pakke sammen i Hjortshøj.
Pakke papirer, visioner og hjerte.
Efter ferien starter jeg nemlig i nyt job her -->
Skødstrup Kombi-bibliotek ligger 5 minutter i tog fra Hjortshøj.
Alting i større skala: fuld tid, dobbelt så mange beboere i området, materialer, flere ansatte.. og - bless them - flere skoleelever...








3 kommentarer:

Anja sagde ...

Fra dit soveværelse kan du vinke godnat til mig! Hurra!

Marit sagde ...

Fem minutter i tog! Du kan da cykle de få kilometer fra domicilet i Hjortshøj til Skødstrup Bibliotek. Der hvor du skal bo, er nærmere Skødstrup end Hjortshøj Station - næsten.

Christina Andersen sagde ...

Små slau Marit, jeg skal jo lige vende mig til tanken om at det er MULIGT at cykle på arbejde :)