tirsdag, april 19, 2011

Wordpress: et forsøg udi selvstændighed

Jeg er ikke særlig vild med at brænde inde med idéer fordi jeg ikke kan udføre dem. Faktisk er det direkte nedbrydende for min moral, og flere af mine idéer er strandet på The (lack of) Art of Programming.

Jeg har derfor investeret i det nødvendige webhotel, lånt et Librishæfte om Wordpress på biblioteket og gået i gang med at lære noget praktisk. Indtil videre er det gået fint. Jeg har nu rent faktisk selv oprettet mit lege-domæne i FTP-programmet og Wordpress ligger pakket ud og klar til kamp.

Og så kan jeg virkelig godt lide tonen her:



.. Nej, jeg aner ikke hvad proxy eller socks er. Men den knap tør jeg jo rent faktisk klikke uden (særlig megen) tøven. Tak for ikke så meget pis. Elsker det. Skønt!!

2 kommentarer:

Marit sagde ...

Der burde være en tredje mulighed: Det ved jeg ikke om jeg gør ;-D

Christina Andersen sagde ...

Enig, men så kommer man til at sidde og overveje om man har lyst til en længere forklaring eller om man bare skal lukke øjnene og klikke på "aner-det-ikke" knappen :D