tirsdag, december 07, 2004

Livet i Langelandsgade

Måske er jeg oppe og køre fra næste uge.. lige nu mangler vi stadig:
2. gang lak i soveværelset (kommer onsdag). Soveværelse kan tages i brug tors eller fredag – laklugten er nok først væk fredag. Vi mangler et skab. Skabe er pis… dyre. Gang og køkken skal vaskes ned (nikotin, nikotin, nikotiiiin) grundes og males (af mor her, Søren er gået i nej, nej, nej mode). Hvad kan det tage? Weekenden med? Hvis jeg er reddi frisk? Vores køleskab kommer til at koste 3000. Men så er det også stort – og hvem behøver en sofa anyways??

Bogrummet skriger på opdateringer og det skal nok komme. Jeg skal bare liiige flytte ind først. Og så prøve at huske, at jeg har en uge og to dage tilbage i skole og at jeg SKAL afsted, selvom mit hjem ser ud som om en poltergeist har leget "lad os flytte alt op i det ene hjørne af stuen" med vores ting.

God ting: yoga.
Var afsted i går. Mange rygøvelser - har slet ikke ondt i lænden i dag - .

Latterlig ting: brune laminatkøkkener med evig holdbarhed

God ting 2: når ens bror kommer forbi med den lagkage man ikke har tid til at køre op af Viborgvej for at sætte tænderne i.
AAAH

4 kommentarer:

Anne-Cathrine sagde ...

Weee et indlæg fra midtbyen!! Deejly :)
Rimelig træls med alt det male-værk - du får tæv, hvis du falder ned fra stigen!!

Christina Andersen sagde ...

Du vil da ikke slå på en gravid - i gips?
:D

Anne-Cathrine sagde ...

Watch me ;)

Og btw: jow I har brug for en sofa - det er der, vi skal hænge ud, når jeg er arbejdsløs og fri, fri som fuglen, og du er æhm...strandet :D fniiiiis

Kristian sagde ...

Ikke noget med stiger!!! Det får du altså ikke lov til.

Tillykk med bloggen. Glæder mig til at læse med :-)