tirsdag, december 21, 2004

Vejrtrækningsøvelser og drømme om livestock

Fra Netdoktors graviditetsprogram:
"Nu vejer barnet op mod 900 gram og er cirka 33 centimeter langt. Barnet kan skelne lys og mørke og har perioder, hvor det laver vejrtrækningsøvelser."

- HUH?
Jeg har problemer med at se det. Er det samme slags øvelser som jeg laver til yoga? Ligger den lille alien i min mave med tommelfingeren på det ene næsebor, pege- og langefinger i panden og ringfingeren mod det andet næsebor og trækker skiftevis vejret ind og ud af højre og venstre næsebor???
Altså jeg gør det for ungens skyld - noget med mere ilt - hvorfor pokker gør barnet det?

Jeg havde en dejlig drøm. Jeg var ude på en mark, og de brune køer kom hen for at se mig an. Jeg fik den ene til at lægge sig ned. Den var dejlig og blød. Så lagde de sig alle sammen. Så kom fårene også og lagde sig, og jeg kørte fingrene gennem et af fårenes uld. Til sidst lagde jeg mig ned mellem dem, og det var bare varmt og dejligt og helt fantastisk.
- Nogen friske tolkninger :)?

2 kommentarer:

Kristian sagde ...

Glædelig jul og pas godt på jer selv, inde og ude!

Anne-Cathrine sagde ...

Jeg er vist for sent ude til, at komme med en frisk fortolkning :) Men okay skud fra hoften: du vil enten gerne være Jesus eller Dr Doolittle...eller et bondegårdsdyr...eller landmand...eller måske vil du bare gerne have et lammeskind til din alien...:D

Glædelig jul sødde veninde, prøver med et telefonopkald senere!
*knus*