fredag, januar 07, 2005

nu gør det først ondt!

Første gang til fysioterapeut denne formiddag. Spændende ikke? Nærmest sådan helt okkult og lægmandsfuskagtigt. (Bortset fra at det er med henvisning og tilskud fra sygesikringen og jeg skal komme efter dig.)

Jeg havde ikke ondt i nogen balle, da jeg gik ind til damen. Faktisk var jeg helt nervøs for, at den ville lave et hunde/baby-trick på mig: Sådan et hvor man har sammenkaldt hele vejen - inklusiv deres forældre - så de kan se Trunte lave et nyt og spektakulært trick, som den så selvfølgelig nægter at udføre. Men hun fandt nu godt nok vej til et ømt punkt og det har hun så mast og bakset med, så det føles cirka 20 gange så stort. Heks! Og så ville hun bruge lidt tid på at lære mig at slappe af. Jeg synes ellers, at jeg var fint afslappet før hun kvæstede den ene siddepude, men der tog jeg nok fejl.

Det koster penge at lægge sig på sådan en briks og få tæsk. Helt uventet begyndte jeg at svede - så et eller andet må hun ha' gjort?

Gode ting:
At være i kontakt med flink forfatter
At det snart er februar og bogudsalg

Og så det lange:
Åh gud.. der er snart BOGUDSAAAAAAAAALG

2 kommentarer:

Kristian sagde ...

Oh you poor thing! Og så ligefrem betale for det?! God bedring!

Anne-Cathrine sagde ...

AV! Keep breathing baby, just keep breathing ;)

...goddammit bogudsalg...aaaargh. Suk.

Håber det går godt og glææææder mig til at se dig!

*knus*