fredag, november 28, 2008

Så gik der lige en uge???

Sådan går det, når man skal til jobsamtale - er til jobsamtale - og får job efter samtale. Uger pifter forbi dine ører uden du sanser det.

Det er fantastisk at vågne til en fastansættelse lige netop dér, hvor du helst vil være.

...det er nok ikke sidste gang jeg bruger mit spritnye tag "Hjortshøj Kombibibliotek".

Nu skal jeg ud og købe rullekravesweater, briller og sådan en kæde som brillerne kan hænge i.

Og til dem der tænker B I B L I O T E K A R?? - Her er lidt til weekenden fra dengang jeg var ung yngre og ikke vaskede børnetøj hele tiden:


4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Aj Christina, det er jo alt det, jeg havde tænkt mig at give dig i julegave :-)

Tillykke igen *krammer*

Christina Andersen sagde ...

Jeg mangler stadig noget, der kan holde håret helt glat om til nakken :D

Anonym sagde ...

Sådan noget lyserødt gelé? Fnis.

Anonym sagde ...

Er du tosset mand, jeg var jordens største Faith No More fan! Hvor var det fedt at høre det nummer igen!