onsdag, november 19, 2008

Verden er af lave

Verden er af lave. Jens Rohde er endelig tilbage i medierne, og hvad sker der så? Han siger såmænd, at man ikke skal holde en euro-afstemning i økonomiske nedgangstider
....................................................................................
..........................................................................................................................................................................
Hvis dét er Jens Rohde, hvem var så ham med de virkelig underholdende synspunkter? Og kommer han mon tilbage igen?

Ellers har jeg mest lyst til at poste de spammails jeg får. De er så kære:

BUSINESS FORSLAG !!!!!

Jeg er Mr. Patrick K. W Chan administrerende direktør & Chief Financial Officer for Hang Seng Bank Ltd, Hong Kong. Jeg har en lukrativ forretning fora slagtilfælde af fælles interesse til at dele med dig, det drejer sig om at overføre en stor sum penge. Jeg fik din henvisning i min søgen efter en, der passer til min foreslåede forretningsforbindelsen. Hvis du er interesseret i at arbejde med mig til at kontakte mig via min private e-mail (xx@yahoo.com.hk) for mere information

Din tidligst svar på dette brev vil blive værdsat.

Med venlig hilsen

Mr. Patrick Chan
E-mail: xx@yahoo.com.hk

8 kommentarer:

Emiliussen sagde ...

Jeg gad nok vide hvad det er for en "særlig forretningsforbindelse" det er du er!?!?

Anonym sagde ...

Jeg hørte jens Rohde på P1 i går, argumentere for at vi skal bevare Christiania????? Tænkte fuldstændig det samme som dig.
Håber ellers at det går godt i din sø.
Kh Katrine

Christina Andersen sagde ...

@Emiliussen - sidder du og surfer, mens du burde skrive om franskmænd med uudtalelige efternavne?? - Mr. Patrick Chan og jeg har en fælles interesse i "fora slagtilfælde" :o

@Katrine.. skal vi bevare Christiania? Kan vi overhovedet nå det? Jeg tror der er flere muligheder i forhold til den ny Jens. Han kan være overtaget af bodysnatchers eller også har nogen fjernhealet helt vildt meget..

Anonym sagde ...

Hvem er Jens Rohde?

Og jeg kan stikke din spam med, at jeg for øjeblikket mailer med muzhou International Capital Ltd fordi de vil købe mit domæne. Eller true mig til at købe deres. Jeg ved det ikke helt endnu. Men det hele er holdt i den underholdende "spamengelske" tone. Spændende.

Kys herfra.
A

Anonym sagde ...

Jeg lavede en hurtigt googler og fandt det her:
http://www.tvnyt.com/images/feed/jens_rohde_showtime_150.jpg
Han ser enormt nuttet og bøsset ud, lidt for meget øjenmakeup, men en god tone i øverste del af ansigtet.

Hvordan kan man have noget imod ham? Er du nu ikke bare sur igen?

Christina Andersen sagde ...

Anja. Jeg er da aldrig sur (du må forveksle mig med en anden)...
Hvad vil muzhou International Capital Ltd give for dit domæne? Skal vi bytte spam? Jeg kan bedst lide dem uden glimmer.

Anonym sagde ...

Det lader til at jeg har en forhandling i gang, der er nu også en 3. part involveret. Jeg sælger aldrig, ALDRIG. Eller det vil sige, kun hvis prisen er rigtigt, naturligvis.

Der er ingen glimmer i mine spammails, men tilgengæld er min diller heller ikke vokset, selvom jeg har spist en masse af de piller jeg har fået tilbudt. Men en dag må der komme nogen som virker, så jeg prøver bare videre.

Anonym sagde ...

*fnis* - diller
(som sagt, jeg kommenterer kun når her sker noget, der rammer min referenceramme)