torsdag, september 09, 2010

Jubeloptimist aka kvajpande

I postkassen ligger et brev stilet til Foreningen Bogrummet, att. Den Ledelsesansvarlige. Den indledende scanning af dagens post er jo lidt lemfældig, men jeg når da at fange at adressen ser håndskrevet ud. Kuverten er den store slags, der kan indholde A4-format i ubukket form. Desuden fanger mine blå øjne, at der står noget med "Pen" i hjørnet.

Og så er det sgu at hende jubeloptimisten i mig tænker at nu er der endelig en forfattersammenslutning, der har valgt at anerkende Bogrummet.dks mangeårige indsats på bogformidlingsområdet med en check og et tak-for-det brev.

Nej

Til gengæld har jeg nu en kuglepen med Foreningen Bogrummet graveret på - tilsendt som vareprøve. Hvis jeg er helt vildt hurtig kan jeg måske nå at afgive bestilling på flere Lancer-kuglepenne som kun føres i begrænset antal. Men det skal være nu, så jeg ikke er for sent ude...

Ingen kommentarer: