lørdag, februar 14, 2009

Altså det er pis.. ikke? Eller?

Yes, dette er endnu et indlæg om spam. Tror jeg nok. I min daglige sortering i relevante og spammails, kom jeg til at læse, hvad der stod i én af dem. Jeg er faktisk i tvivl med denne her mail..
We are specialized in web page design, website development, graphics & multi-media design, flash website design and other relevant services. We pride ourselves with our technical strength, professional vision, unique style, and most of all, our highly devoted professional designers.
Det her sgu godt engelsk. Der er ingen stavefejl, og lad mig bare erkende offentligt, at jeg da har et website, som det faktisk er lidt underligt, ingen andre har tilbudt at redesigne ;). Jeg har alligevel besluttet, at det må være spam, fordi svaradressen er en @gmail...
...eller.. hvad nu hvis jeg er håbløst faldet bag om dansen og ALLE har gmail nu - selv paven? Og Obama?
Hvorfor tænker jeg overhovedet over det her. Jeg skal da under ingen omstændigheder have nogle kinesere til at redesigne noget website..
Jeg mangler tydeligvis noget sukker.
Eller fokus.

??

3 kommentarer:

Emiliussen sagde ...

Eller en klaphammer!

Christina Andersen sagde ...

Nej nu ikke forvirre mig yderligere. Hvad skal jeg med den?

Emiliussen sagde ...

Til, at banke nævenyttige spammere!