fredag, februar 13, 2009

Hmmm

Det er som om den her blog nægter mig hurtige indlæg. Forleden ville jeg f.eks. bare lige vise et billede af et glas NUTELLA, fordi jeg har haft lyst til NUTELLA i et par uger nu. Det kunne jeg ikke. Hver gang jeg forsøgte at uploade et billede af NUTELLA, gik det i ged.
Nå og..

På mit arbejde (som jeg er helt tosset med btw) er jeg begyndt at høre en masse musik igennem, for lige at komme lidt op i gear igen, musikvidenmæssigt set. I går tog jeg så en CD med Yeah Yeah Yeahs med hjem og faldt i SVIME over nummer 5, Honeybear. Optimistisk går jeg på Youtube for at lede efter en video, så jeg kan poste min glæde via nummeret her på bloggen. Men nej. Dette åbenlyst bedste nummer på CD'en er ikke som video, kun i liveoptagelser af horibel kvalitet. Ligger ej på bandets MySpace side. Ergo kan jeg ikke videreformidle fedest musik.
Så hva så?
Kedelig visuel formidling uden lyd.
Mor er skuffet over nettet.

3 kommentarer:

Marit sagde ...

Aha! Så Nutella-mafiaen har også overtaget Hjortshøj!!! Tst tsk tsk!!!

Kathrine sagde ...

Køber den lige på iTunes! :-)

Christina Andersen sagde ...

@Marit - Nutella-mafiaen stod ret stærkt i Fredericia, hvor jeg slog min ungdoms folder (eller noget). Jeg bekæmper den løbende, men fra tid til anden indgår den alliance med min rygrad, og så er jeg fortabt..
@Katrine - hov kedelig visuel formidling lykkes? :) Gider du ikke også slå et sving forbi mit mini-bibliotek og tage én bog med hjem fra min klassiker-udstilling? :D